• Cambios en el aspecto y funcionamiento del foro. Ver detalles

I need your Help Guys!

Good morning, I need help to know how to access the forum "mjjcommunity" specifically to a section called "2000 watts" where you can download content from MJ, but it tells me that I do not have permission, since my account has not been "verified", and I am also registered since September 2018 and I have not yet "verified", please, if someone can help me, I would appreciate it very much or maybe there is a generous soul that shares his account with me. . I am a very honest person. Thanks for reading, I hope you have a good day.

P.S.:
The page says that lately there were 3K active people among them, happylee, MJStefano, Cristian and others who are also in this forum.
By the way, this forum is one of the best things that happened to me in my life.

Screenshoot:

http://www.mjjcommunity.com/forum/forum.php
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Buenos días, necesito ayuda para saber como acceder al foro "mjjcommunity" específicamente a una sección llamada "2000 vatios" donde puedes descargar contenido de MJ, pero me dice que no tengo permiso de acceso ya que mi cuenta no se ha "verificado", y ademas ya estoy registrada desde septiembre del 2018 y aún no me han "verificado", por favor, si alguien puede ayudarme, lo apreciaría mucho, o tal vez haya un alma generosa que comparta su cuenta conmigo. Soy una persona muy honesta. Gracias por leer, espero que tengan un lindo dia.

Posdata:
La página dice que últimamente hubo 3 mil personas activas entre ellas, happylee, MJStefano, Cristian y otros que también están en este foro.
por cierto, este foro es una de las mejores cosas que me sucedieron en la vida.

gothamj

HideOuter Phoenix
No sería más fácil que la pregunta se la hicieras a los administradores del MJJCOMMUNITY?